تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

راهیابی نمایش “روز تولد من” به چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر

  • کد خبر : 1920
  • 24 دی 1402 - 4:55
راهیابی نمایش “روز تولد من” به چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر

گروه نمایش خیابانی روز تولد من به کارگردانی موسی هدایتی و صادق حسین زاده به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد. نمایش خیابانی روز تولد من کاری مشترک از گروه نمایش انجمن باران و کوچ نو از شهرستان قروه توانست به بخش فراگیر چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی […]

گروه نمایش خیابانی روز تولد من به کارگردانی موسی هدایتی و صادق حسین زاده به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

نمایش خیابانی روز تولد من کاری مشترک از گروه نمایش انجمن باران و کوچ نو از شهرستان قروه توانست به بخش فراگیر چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کند. این نمایش پیش تر چندین جایزه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان را از آن خود کرده و مجوز حضور در جشنواره ملی معلولان را از آن خود کرده بود. جشنواره استانی زیویه سقز و جشنواره منطقه ای معلولان زاگرس از دیگر جشنواره هایی بودند که این نمایش در آنها درخشیده است. لیدا میهمی، زهره حنیفی، صباح سلطانی، فریده کلوندی و مهدی رسولی بازیگران این نمایش هستند. سپیده فدائی منشی صحنه ی این نمایش را بر عهده داشته و سهیلا عبدالملکی نیز طراح لباس نمایش روز تولد من است.

لینک کوتاه : http://baranngo.ir/?p=1920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.