تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10

درخشش گروه تئاتر انجمن باران در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان

  • کد خبر : 1902
  • 06 آبان 1402 - 7:47
درخشش گروه تئاتر انجمن باران در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان

گروه تئاتر انجمن دفاع از حقوق معلولین باران در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درخشید. با توجه به آرای هیات داوران در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، انجمن دفاع از حقوق معلولین باران با نمایش (روز تولد من) در بخش فراگیر (معلولین) جوایز متعددی را به خود اختصاص داد. در این […]

گروه تئاتر انجمن دفاع از حقوق معلولین باران در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان درخشید. با توجه به آرای هیات داوران در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، انجمن دفاع از حقوق معلولین باران با نمایش (روز تولد من) در بخش فراگیر (معلولین) جوایز متعددی را به خود اختصاص داد.

در این جشنوارە رتبه برگزیده بازیگری؛ دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگران نمایش روز تولد من آقایان مهدی رسولی و صباح سلطانی و خانم ها فریده کلوندی، زهره حنیفی و لیدا میهمی از شهرستان قروه اهدا گردید.

در بخش کارگردانی نیز، هیات داوران دیپلم افتخار تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به کارگردانان نمایش روز تولد من آقایان موسی هدایتی و صادق حسین زاده اهدا کردند.

لازم به ذکر است گروه تئاتر انجمن معلولین باران پیش تر برگزیده جشنواره منطقه ای معلولان بوده و از طریق جشنواره زیویه سقز به مرحله نهایی جشنواره ملی معلولان راه پیدا کرده است.

لینک کوتاه : http://baranngo.ir/?p=1902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.